Lite nytt från huset!

Nu kan man säga att det mesta är klart! Förutom trappsystemet! Tror det kommer bli riktigt bra! Sen är det lite tomt här och där... men vet med mig att det kommer fyllas på efterhand! Rätt skönt med alla ytor som det är nu! Ska ju upp en del ramar på hall of fame väggen! Men ska låna jobbets braiga kamera och ta lite härliga bilder med, min digitalkamera är inte den grymmaste på marknaden, men en helt fungernde bloggpapparazi!

Igår var vi inne och kolla husfärg, vitt med ljusgråa knutar blir det! Fint till bandtak, vi ska inte ha tegel utan plåttak. Panel kommer i eftermiddag så sen blir det att stå i trädgården och måla brädor resten av sommaren. Hade ju vart toppen om det inte var 30 grader då. Längtar lite till min favoritmånad hösten nu, får man säja så? Ja det får man om man är en ammande-hormonell-svettandes-blöjbytande-småbarnsmami med 30 grader i skuggan utanför knuten.... och på det inte får bada!



Gaderob på plats! Nu ska jag bara hitta några färgklickar till korgar!



Denna vägg blir det hylltrappa på!



En blomma och en lampa uppe, lite mer ombonat!



Skohyllan och mitt auktionsfynd har fått sin plats!



En tjuvkik på en ännu inte klar klädgaderob!



Tre vita dörrar ;)


Kommentarer
Postat av: lotta

det ser verkligen jättefint ut!

2008-07-29 @ 16:27:50
URL: http://lottajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0