Utmanad!

Sara har utmanat mig och vill veta följande: 

 

 

 ----Tre efterrätter jag gillar-----

En stor godispåse

En liten godispåse

Vad som helst som är sött går bra! 

 

---- Tre jobb jag har haft---

ATG-ombud

Annonssäljare

Butikssäljare

----Tre platser jag bott på---

Varberg

Sörse

Ga: Köpstad

----Tre saker jag gillar att se på TV---

Gossip Girl

Surviver man

Antikrundan/Första andra tredje 

---Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu---

Thailand

Grekland

Ett gym

----Tre drömmar---

Resa runt i ett år, och ta en dag i sänder! Gärna få simma med hajar!

Renovera och köpa en stor gård med plats för djur! Och där jag kan ha min Loppis/2-hand butik.

Komma i mina kläder ev köpa massa nya kläder ;)


Nu utmanar jag Elvinsmamma, Lindblom och Lina (Röjgrens Lina) 

 


Kommentarer
Postat av: Michaela

Äntligen är du tillbaka! =)

Imorgon får vi nog tillbaka våran dator igen så då blir det bättre i min blogg också!

Ska se om jag kan kirra utmaningen senare ikväll, sitter hos mamsen nu!

2008-12-15 @ 18:15:29
URL: http://elvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Lina

Spännande... Får ta mej en funderare tror jag...

2008-12-16 @ 18:17:13
URL: http://linagson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0