Kusinbarnen leker och det vuxna dricker glögg








Igår var vi en sväng om min faster och min kusin och fick träffa Theo som vuxit och blivit ännu sötare än sist och mer lik sin mamma :D. Yvonne bjöd på glögg och jag åt min första lussekatt för iår. Gott. Ella var helt såld på Theos babygym och lekte som en liten toka med allt. Kristina fick en liten julklapp av mig, men eftersom det är fler som ska få likadana så visar jag er efter jul. Kristina tog så fina bilder på Ella, hon äger nämligen en bllixt eller hennes bror gör men den hade hon snott nu över jul. Jag skulle så gärna vilja ha en blixt, helt klart ett måste när man såg vilka fantastiska bilder det blev. Ska se om jag kan få tag på ett.

Nu ska jag och Ella fortsätta med vår julstädning, sen ska vi in och köpa den sista julklappen. Handla lite inför skinkan som ska lagas till för uppesittarkvällen med Lotta Engberg imorgon. Kanske om jag orkar så blir det lite julgodisbak också. Älskar dan före doppardagen! Den är nästan heligare än julafton.

Kommentarer
Postat av: Godfather

Blixten tillhör Ellas Gudfar...

2008-12-22 @ 20:50:47
Postat av: Lina

Det är ingen dålig gudfader hon har! Tack för julkortet! Ses på julda´n.

2008-12-22 @ 21:50:35
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0