Och så var det fredag igen!

Ikväll ska jag slå in paket till husmusen och Jonas, dom ska iväg och tomta i Varberg! Så måste leta fram en tomtemask som borde ligga nånstanns bland julsakerna! Så kanske får ni ett besök ikväll! Och se då till att bjuda dom på något varmt och starkt! Själv ska jag och Ella sätta upp lite tomtar och ta hand vårt nya soffbord för 175 kr som T kom hem med igår efter ett besök på IKEA!  Vi hade ett i svart som var väl använt nu har vi det i vitt! Finaste vitt! Och under blev det en förvaringslösning bestående av en korg under det! Så jag kan ha alla mina tidningar och så Ella kan ha alla sina leksaker nära och bra! 

Vi har kollat på flera olika soffbord men alla är så stora till vårt vardagsrum och soffa så det fick bli en favorit i repris. Och 175 kr är ju inga pengar jämfört med 2-3000 vissa kan kosta! Fast det e klart d å får man kanske lite mer kvalité på grejerna. Detta får duga för oss. 

Sitter just nu på jobbet och väntar på att Karin ska komma ut ett möte så jag kan åka och handla! Skulle ju inte jobba mer men ibland dyker det upp mer oväntade saker!. Ella har dregglat ner hela sin tröja här och jag missade att ta med en ny så nu har hon sin molnjacka på sig bara! Bra där! 

Imorgon är det fest för min del. Då ska jag göra stan igen! Sara, Ludde och Azra och jag ska äta finmiddag och fira lite jul ihop och sen antar jag att det blir Red Room. Ska bli riktigt kul! Och så den stora frågan. Vad ska jag ha på mig? 



Kommentarer
Postat av: Emma Wikner

hej! ja det märks att du gillar det, du har väldigt många fina ideér :) God jul till er också!

2008-12-19 @ 14:40:42
URL: http://aliceochwilma.blogg.se/
Postat av: Michaela

Vad sägs om skinnkjolen du köpte på T? Har ju inte fått se några bilder på den! Eller...? =P

2008-12-19 @ 14:50:15
URL: http://elvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0