Hotellfrukost och sen vidare till la la land!




Idag var det upp tidigt till läkaren för en diskussion som jag är kandidat för Hypersensibilisering. Kl 09.00 var jag på plats för att träffa doktorn! Han gapade frågande när jag förklarade vad mitt ärende var, drog hela historien om hästar hit och hundar dit, sprutor i armar och allergi som liten. Han trodde jag var där för morfin... E näää! Menar du pricktest då? Nää det gör ju inte ni, det får man ju bara på Allergimottagningen.. Så det hela slutade att jag fick förklara mitt ärende på tydlig svenska för en kille i telefon som jobbade på Allergimottagningen som sen fick förklara för Habbot nått i telefon vad jag mena som satt framför mig! Jag var hans första patient med detta problem. Jisses! Men det slutade med att han skulle försöka skynda på min remiss, för han kännde sig så dum stackarn. Haha Morfin...

Iallafall sen åkte jag om min mor och överaskade henne med att tigga/köpa frukost! Jag fick ett rum på hotellet, en bricka med massa godsaker och en tv med massa kanaler... passade på att se lite tv 3 och kanal 5... Där låg jag och Ella hade det gott enstund tills hon somnade. Sen kom mamma in och sa att hon var klar och surprisade oss med att vilja åka till Gekås! Så kl 12.30 idag bar det iväg till Ullared... Hittade lite julklappar faktiskt! Mycket nöjd över dom!



Femstjärnigt och det bästa omhändertagandet!



Efter denna bild kommer en säkerhetsvakt fram och säger att du får inte ta kort här, fast den kan du behålla... Men ta inga inne i butiken är du snäll! Det ryckte i mitt klickarfinger ett bra tag tills jag glömde av det och försvann in i gekås förtrollande värld!





Väl ute var det dax för obligatorisk fika! Ella var såå trött!



När vi skulle åka hem kom det snö... Den gjorde sig fin ihop med Gekås alla ljusslingor som täcker fasaden!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Men gud vilka mysiga dagar du verkar ha haft! Hotellfrukost kan ju en annan bara drömma om... Och Gekås.. Ge mig!!



Vad fint det blev med stjärnorna!! Passade ju superbra med två och vad fint det var med vita! Jag vill också ha ett hus...



Pippifåglarna verkar trivas bra i trädet, visa mer bilder! Vill se hela ju! =)

2008-12-02 @ 23:25:10
URL: http://elvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Jennie

Myspysig dag ni verkar ha haft!!



Din chef och Jörgen ska komma hit idag och ha möte med våran marknadschef...

2008-12-03 @ 08:44:26
URL: http://jenniesbollplank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0