Festligt i källaren



En polis och en jurist blev det! Och det skulle firas på annanandagen med parets vänner och familj. Alla var där även tomten som fick sig en sväng om på dansgolvet. God mat och god dricka. Trots att dansskorna var på så blev det inte mycket till dans för min del, kanske för det aldrig riktigt vart min grej. T gjorde ett försök och förstod varför och tog sig en dans med Jannike istället. Av oss fick paret ett presentkort på Mio, en fågel hade viskat i mitt öra att det stod högt på önskelistan. Jag drack gott vin och åt goda chokladtryfflar, inte alls som dom som jag försökte mig på att baka till uppesittarkvällen. Ella sov hos Moffar, dit taxin körde oss senare på kvällen. Precis lagom när jag somnat in sådär gott vaknade en liten skrålla och ville gossa. Perfekt avslutning på kvällen. Men jag hörde på en annan blogg att det vart kebabrulle... inte fy skam det heller... så det fick det bli dagen efter från Campino såklart. En perfekt utekväll med bästa vänner.

Kommentarer
Postat av: Sara Larsson

Tack hjärtat!! =)

Lovar att jag ska sola åt dig med...

Önskar hela familjen din ett Gott Nytt År...

Puss puss o så ses vi den 10e... Hoppas T kommer oxå.. =)

2008-12-31 @ 13:27:31
URL: http://zzarazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0