Stor eller liten mage!

Idag har jag fått gjort massa bra saker! Tog med Svärmor in till stan och fick köpte lite bra saker till både T, svärmor och mig själv på en hälsokostaffär! Tro det eller ej! De båda har ju sånn sjuk ämnesomsättning och skulle behöva gå upp några kilon! T har gått runt här i månader och tycker byxorna kasar ner... jojo fast jag ska säga att det är säkert lika jobbigt att vara FÖR smal som att vara FÖR rund! Så när vi ändå skulle in och handla ProBion till mig (som är bra för uppsvälld mage) så passade de tu på att köpa en hink med Gainer som dom ska dela på! Chokladsmak fick det bli då de båda är tokiga i choklad! Så nu ska dom äta 1 dl om dagen blandat med vatten och förhoppningsvis bygga på sig några kilon.
De båda har ju fysiska arbeten så de är ju nästan som ett gympass för deras del när dom väl jobbar!

Jag själv ska försöka få bort min mage som sväller så fort jag äter, har nått att göra med rätt mängd av mjölksyrebakterier. Vet inte om jag har för få eller för många! Hoppas tabletterna kan göra någon nytta! För jag vill börja använda jeans snart! Som just nu är omöjligt om jag skulle få för mig äta något när jag har dom på mig!

Jag lovar meddela om något av ovantstående hjälper eller inte! Har ni provat nått liknande?  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0