Otroligt!

Åkte ju in till stan idag för att träffa mammor i grupp! 9 mammor alla över 30 några över 35! Jag var så yngst! Många hade redan barn sen innan, vissa en, vissa två och andra tre. Kännde inte riktigt att jag passade in, så ska se om jág kanske får hoppa över till en annan... men ska ge det lite tid... Fick vägt och mätt lillan iallafall. Honär nu 7 veckor och 2 dagar och väger 5500 g och längden är 58,5 cm. Hennes mamma ställde sig också på vågen! Med glädjande besked. -1 kg sen sist! Exakt 76 kilo!
Från 92 till 76 på 7 veckor och 2 dagar! - 16 kg! Jag e på rätt väg! T har har sagt att jag får välja en ny kamera eller ett par nya glasögon om jag når mitt mål 68 kg! Nu hänger det ju på mig om det ska dröja 3 år eller några månader innan jag kan visa er bättre bilder eller om jag vill se bättre (ut).


Men till rubriken otroligt! Jag tänkte kolla in om det fanns nått tll svägerskan som fyller 20 nu i dagarna i Gallerian, och går mot sminkaffären. Kommer in där och ser skyltar 6 plagg för 250 kr eller 50 kr st! Nedanför hänger sjukt många Bh:ar . Min hjärna kopplar rätt snabbt här... Change... REA!...Bh:ar stora som Hängmattor... men jag fick fråga kassörskan två ggr om dom inte skrivit fel på skyltarna.. 50 kr plagget?

-Stämmer priset?
- Ja då, affären ska upphöra, så vi säljer ut allt vi har!
- Du skojar med mig!
-Nej då, men vi har nästan bara stora strl kvar!
- Du gör mig väldigt glad när du säjer så
-haha jasså...

Jag kännde mig som August Glupsk i "Kalle och chokladfabriken"

Det som fanns kvar på pinnarna var "bara" allt efter bokstaven D...Jag hittade även en som var FÖR stor! Hallelulija moment! Jag var lätt snyggat i omklädningsrummet!
Så 5 Bh:ar ska sova brevid mig i min säng i natt.. kommer inte släppa dom ur sikte! En var faktiskt en bikini överdel.. bara en sånn sak!

Det sjukaste av allt är att jag betalade endast 250 kr för 6 st men som i själva verket skulle kostat 1880 kr

Thats what i call jävla bonnröta att jag gick förbi affären!




mmmmmmm...



En blåsvart bikinitopp, en svart "känna sig fin i" En "syns inte genom vit tröja" En "push"
En med "spets-syns-lite-sådär-sexigt-syns-under-linnet-bh.

HAHA, Gekås släng er i väggen!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Jäklar vilka fynd! Själv växlar jag mellan två stycken Lindex-bh:ar. Det är inte lätt att klämma in behagen i något passande längre!





Angående ön jag bor på så är det inte så märkvärdigt som det låter, det är som vilken stadsdel som helst. Fast lite bättre, mysigare och vackrare ;)

Kolla in www.alno.nu så kan du både läsa om ön och kolla in massa fina bilder härifrån! =)



Roligt att du lagt bud! Byxorna är verkligen jättefina men lite väl flickiga för Elvin, likaså med tröjan. Jag är inte så kinkig om rött och lila men just rosa tycker jag blir lite väl mycket flicka. Hoppas ni vinner dom, Ella skulle bära dom med bravur! ;)

2008-08-29 @ 23:17:03
URL: http://elvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Ida (zandrama)

Grattis till fynden! :)

2008-08-30 @ 20:15:04
URL: http://zandrama.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0