Gekås


Här är lite bilder från vår dag igår! I slutet var vi så trötta att vi skratta åt allt.
Det var vår bil och personalens bilar kvar ni vi åkte hemmåt typ. En riktigt kul dag kväll natt i shoppingparadiset!





Man har rätt kul när man är trött! Förutom mina fynd så blev det konserver och det "vanliga" Hittade en fin tvålpump till köket, gröna glas och en bakform i form av ett hjärta. Hittade även vit sprayfärg och penslar billigt!



Vi var även dagen till ära klädda i likadan stil, jeanskjol och svart tröja.



Mina fynd till födelsedagsbarnet: 4 DVD filmer, En snygg tjock-tröja, Nöt Creame, en filekniv till makrillsfisket och en "gör-din-egen-barnvagns-skylt" Förutom detta så får han en snygg Puma väska från Intersport att ha till jobbet!  Hoppas han blir glad nu!



Till mig själv blev det en kjol, som både går att ha kort i midjan såsom hög. En svart basker och ett mörkt vinrött Maybelline nagelack. Köpte även den fulaste BH:n dom hade. Den var så ful att den säkert hängt där sen 1986. Men skiten passa perfekt så den fick motvilligt följa med hem. Vissa ögonblick tar jag med mig i graven, detta var ett sådant.



Äntligen en välbehövd kebabtallrik med värdens största pommes i!



På Sko-Boo fick man ta gratis lådor. Toppen... Dessa passade perfekt i Walk-innen och ska kläs in i tapeten
som blev över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0