Tack så mycket!

Jag är ju väldigt svag för Kockums emaljskålar och av min kära faster fick jag denna som ni ser på bilden! Den är nästan så stor så Maja anka får plats att bada! Emaljskålar blir inte rostigt och funkar bra att ha i trädgården. Allt är arvegods som jag ska vårda ömt! Fick två bakformar också, precis vad jag behövde! Nu kan jag baka två sockerkakor åt gången. Pallen förstår ni säkert redan att den ska målas om! Turkos lutar det åt, behöver nått att stå på i gaderoben.

Det ska vara gamla ting! Nya håller inte i längden. Eller det visar väl sig!




Kommentarer
Postat av: yvonne faster

Kul att ge bort saker som kommer till nytta

2008-08-19 @ 20:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0