snart!

Får vi besök av Junhalls, skit att jag inte har någon fika! Kylskåp och frys gapar tomt! Måste handla idag! Får bli lite nyplockade plommon.Har precis ätit min nya lunchrätt! Superenkel.


Koka pasta (jag brukar ha spagetti)
Hacka en tomat i stora delar
Feta ost i burk med örter.
Salt och peppar
Paprika
Rödlök (men jag hoppar det nu)
Stek kantareller, salta och peppra även dom.

Blanda allt i en skål och njut! Mums!

Har du fetaost utan marinad så testa att släng i lite pesto.




Trädgårdsskörd! Tomater och plommon!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Tack för dina ord! Att lite kan glädja så mycket. =)

Nä, som du skriver så har man ju andra saker för sig att göra nu när solen väl visar sig. Bloggen blir lidande men det är ju inte för kommentarers skull jag skriver, det är ju för min! Och finns inte lusten där, då skriver jag inte! =)

Men till hösten så kommer det nog komma igång igen, då kommer det nog hända en och annan sak som är värd att skrivas ner! ;)



Vad stor och fin Ella har blivit, tiden går så himla fort! Snart fyller hon år och börjar dejta.. ;)

2008-08-04 @ 12:57:33
URL: http://elvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0