Shoppingdag!

ojojoj! vad vi har sprungigt på stan idag! Köpt inbjudningskort och en liten söt stämpel... ni ska få se... men inte förens dom ligger på brevlådan ;). Jag är så nöjd! Sen har Ella fått lite höstkläder från hennes Mormor som vi träffade på stan. Jag hittade en lite tröja till henne.T har shoppat han med, skor och en tröja! Ska fota en bild så ni får se det! Men nu måste jag sluta skriva för T kommer strax och jag har lovat att börja städa...  hörs senare fokes!

Ps: ska berätta om vår morgon också...

ååå dammsuga, kul!

Städning klar! Sen blev det pastasallad.. sen tokdäcka jag i soffan! Underbart. Imorse var vi nämligen uppe redan kl 05.00 för det var en liten dam som inte ville sova mer! Så vi gjorde frukost på sängen och låg och myste.. tills alla somnade igen fram åt 7-tiden. Inte konstigt man är trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0