Min ruta!



 Ser för övrigt ut så här nu! När jag var på väg in till stan idag så hände detta! Jag kör helt normalt, och plötsligt så ramlar rutjäveln ner under körningen... vad gör man... jo jag greppar rutan... försöker väjja av vägen samtidigt som jag gapflabbar! Använder min tredje arm (som man får efter barnafödande) och ringer T... Han skrattar åt mig ! och leder mig till närmaste bilverkstad. Där använder jag mina långa ögonfransar och får hjälp av en kille... som hittar felet efter lite meck... och beställer sen en vajer som rökt av!, så den kommer troligen bli lagad i början av nästa vecka! ! Tur!

Det roligaset av allt är när han sen stänger bilen och jag kör iväg... och jag sen ska ut då är jag inlåst... han har alltså vart lite "smart" och inte kopplat in allt efter sig, antagligen för att underlätta till nästa gång!
Så nu får jag klättra över till passagerarsidan idag iförd jeanskjol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0