Idag ska studentpresenten fram!

När jag tog min student... hade jag önskat mig en bil, vilken som helst, bra som dålig bara den gick att köra! Och när det var dags att öppna mitt paket från mor och far så stod det ungefär såhär på lappen!

Med denna kan du både köra fram och backa med, men viktigt då är att du använder gaspdalen.

I mitt paket låg en symaskin... haha!

Så den ska fram idag, mamma ska komma hit strax och sy gardiner och kuddar till Ellas rum. Ikväll blir det fortsatt ankhusbygge! Det märks att det mer och mer blir höst ute så vi får skynda på! Det hjälper ju inte att det regnar hela tiden heller. Men jag antar att det finns både björbär och svamp nu! Fårse när vi ska hinna med årets första svamppremiär.








Ska se om sömmerskan i mig kan få ihop några sånna här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0