Idag är jag 75!

Idag har jag tvättat och hängt ut lakan på tork, har även "luftat" lite kläder, precis som en gammel tanta! Samma lakan är nu nybäddad i sängen! Jag har även målat huset med Svärmor i i 6 timmar, slängt på skit från trädgården på en kommande eldningshög och tagit upp fallen frukt från marken! Så jävla mycket Vuxenpoäng så jag dör!

På måndag ska jag säja upp mitt tv-abonemang, Fixa nytt Ica-kort och ringa Försäkringskassan och frånga varför i helvete dom inte kan sätta in pengar på rätt konto! Nu är barnbidraget på vift också!


Och det värsta av allt! Lyssna på denna! Jag funderar på att skaffa en strykbräda i trä....


Usch jag får inte glömma att lägga lösgommen i blöt när det är dax för godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jennie

När vi gick i skolan sa Jill att jag var en 19åring fångad i en 90årings kropp. Fast det hade nog med att göra att jag inte gjorde något, du gör ju massa grejjer! Därför ligger du kvar på 75! Bra där!



Men jag har ju haft en skada som är vanlig bland elitidrottare, glöm aldrig det...!

2008-08-17 @ 18:26:50
URL: http://thelindbloms.blogg.se/
Postat av: Lina

haha... skadan e det din brutna tå som du känner av? Eller Lillbabbs fötter kanske? man ska inte gå i för höga klackar... det e ju det jag säjjer.. men det e snyggt! å det e ju du och lillbabbs för den delen.

2008-08-17 @ 20:57:01
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0