Godmorgon Söndag!

Inatt har vi sovit lite dåligt både jag och Ella. T skulle köra hem från jakten och när han inte var hemma kl 03.30 när Ella väkte mig för mat blev jag orolig. Ringde och då var han så pigg och glad men att han kört två timmar åt fel håll, bra där! Kl 06.30 när Ella växker mig för andra gången och vill ha mat... då stiget en trött Jägare in i sovrummet...

-Precis lagom att byta baaaasblöja hjärtat! Välkommen hem från skogen!

Nu sover han som en gris och jag ska göra en bricka med frukost om en stund! För jag ska inte nämna stora frysboxar eller djur på ett tag serni! 

Ps: Detta tyckte jag var fint! att vakna till!  Ds: Idag blir det Auktion i Heberg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0