Fredag med planer!

Idag ska vi fortsätta måla och ev hamra lita! Den gamla delen av huset som idag är skitgul ska tvättas, eller fasaden ska tvättas! Innan den kan bli målad! Tror det blir helgens jobb! Så vill ni komma hit och dricka öl och måla så är ni välkomna! Vi blir nog ett gäng!

Idag har vi planer på Göteborg... T behöver en ny keps, som bara säljs på Shock. Jag behöver egentligen ingenting. Men lite nya underkläder hade vart najs! Ett par promenadskor och ett par slänga på sig skor hade vart bra också. Två par sandaler jag haft här hemma är spårlöst borta! Kommer väl fram i vinter när man behöver dom som mest ;)
Vet inte riktigt vad jag ska ha i mina fönster i sovrummet heller, nått stabilt som inte katten kan riva ner iallafall. Inatt har både fågel och katt löpt amok och jag har haft en AC-förkylning och nyst hela morgonen.

Kanske kan lura med T till Liseberg och vinna en fem-kamp ikväll! Okej att han är Jägare men han slår fasen inte mig i Gevärskyttet på Liseberg. han säjer att det är ett jävla skitvapen som inte är rätt inställd för folk som kan... Verkar vara rätt inställd när jag skjuter, skumt!

Nu ska jag förbereda frukost innan vi tar tag i dagens sysslor.

Ps: Kommer säkert komma hem med massa saker som jag verkligen behövde... ja ni vet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0