En stor dag idag!

Vaknade pigg och utvilad! Har haft lite egentid nu på morgonen när stor fis och lillfis sovit. Mycket uppskattat! Har bloggat och piffat till mig! Ska städa lite nu för i eftermiddag får vi besök. Pappa och T snickrar upp mer bräder på fasaden... Om en stund ska vi in till nått kontor och skriva på faderskapsintyg! Detta är en mycket stor dag för T! Ska passa på att handla lite blommor till våra fönsterbläck... dom gapar tomt! Sen måste jag köpa frimärken till Ellas dopkort! Är ute efter några speciella... godbitar heter dom. Sen ska T betala sitt jaktkort på posten. Det vankas höst!


Snygga små pappersbitar!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Frimärkena kan du beställa på Postens hemsida med, om du inte hittar dem nånstans! Brukar ju alltid vara svårt att få tag i när man e ute efter nåt speciellt! Själv cyklade jag över halva Halmstad i jakt på frimärken med hjärtan till bröllopsinbjudan förra året. Undrar hur många som tänkte på att det var hjärtan där? ;-)MÅNGA hoppas jag.

2008-08-07 @ 23:09:27
URL: http://thelindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0