En dag i Göteborg!

Så skönt att slippa huset för en stund! Och bara mysa runt! Vi började med att gå en sväng i City... T skulle ha sin mössa som han säjer är den enda som passar hans huvud. Både jag och T har små S-huvuden.. Undra om det går i arv då!
Iallafall, det blev lite shopping för min del också! En svart skjorta som jag är glad över från Rut mfl samt ett skärp att ha till! Sen var det lite annat smått och gott! Sen åkte vi till Liseberg och flanerade runt med Ella! Två amningsstopp och ett blöjbyte utan problem blev det! För amningsstopp nr 1 hittade jag en fin plats i skuggan, där satt iof två tantalantas redan men det fanns gott om plats, då sa T att jag skulle vara ohyffsad om jag satt där eftersom dom åt sin lunch där! Vadå, mat som mat... men han hade iof rätt! Så Ella skrek lite extra högt när vi gick förbi tanterna... Mammas tös!
Vi körde även femkamp... Det var inte min dag om man säjer så. Men vann som vanligt TankRacet! Men fick en taxibilsnyckelring, blev sne som fan! Ska jag med den till, det ska ju vara dom vanliga bilarna! Var nära på att reklamera... men sen kom jag på att jag var 26 år!






Götet! Nästa gång ska T få åka Paddan för första gången.



Två skärp! En svart kjol! Ett par helschysta trosor. Skjortan var svart med lite vidd om magen... mycket bra!




Blöjbyte och glasstopp!




En mycket nöjdare Ella, som var laddad för femkamp!




Här ser ni årets nyhet... Eller Rainbows efterträdare! Verkar asgrym!



Haha, när vi skulle hem var T så glad att han hittade utgången för oss med vagn! Bara det att han fastnade lite snyggt halvägs ut! Jag och folket bakom skrattade gott!. Tur att vi inte har en dubbelvagn!



Ella vann en termos. Precis en sånn här fast gul hade jag på mina skolpicknickar! Nostalgi minsann! Den kostade ca 200 kr. För vi hade även hoppats på lite choklad och så också...

Kommentarer
Postat av: Margareta

Ni verkar haft en fin dag i GBG, och vad stor Ella har blivit!

2008-08-02 @ 14:30:33
Postat av: Jennie

Shit va du har fått långt hår! Värsta hästmanen!

2008-08-02 @ 21:08:53
URL: http://thelindbloms.blogg.se/
Postat av: mamma

Det såg mysigt ut. När hela familjen var i Göteborg. ELLA









Det såg mysigt ut.När hela familjen var i Göteborg. Ella var SÖT i sin kläning. PUSS Mormor















2008-08-02 @ 21:34:12
Postat av: Lina

Ja det har växt på bra nu! Behöver klippa upp det lite här och där! Kanske ska ta tag i det!

2008-08-03 @ 11:02:16
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0