BVC-dax!

Japp! Idag kl 11 ska vi till BVC för vägning och mätning. Ska bli spännande att se hur hon växt, för växt har hon! Inatt har vi sovit hela natten... inte ammmat en enda gång! Och sen fick hon lite vid 6-tiden... sen så gjorde jag lite frukost! Läste en tidning i sängen och då somnade hon om, så då passade jag med på och för en timme sen kl 09.00 vaknade vi! Förstår ni hur lyxigt! Idag ska dopinbjudningharna på lådan och jag ska försöka få ut lite bilder som ligger i kameran och bränner! Men det får bli sen för nu är jag sjukt sen!


pussar och kramar!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tösabiten växer efter kurvan, skönt! Nu väger hon 5230 g. Längden var 58 och huvudmått 38.
Ännu har inte dom tjocka babylåren kommit! Bra är väl det för i september vankas det dop och då kommer Gudföräldrarna få träna för hon lär ju lätt väga 6 kilo! Och då kan vi nog fetglömma T:s dopklänning! Eller vad tror ni? Ella ska prova den i helgen. Det är så skönt med vår BVC-tant för hon är inte så hispig och hysterisk, cool och lätt! Orkar inte med folk som oroar sig för minsta lilla och med henne finns inga problem! Fick en eloge för att hon tyckte jag var en lugn och harmonisk mamma... :D Stolt jag! Och om två veckor alltså fredag om två veckor ska jag bli satt i mammagrupp!  Då kommer alla prata bajs och kiss, spyor och tjuriga sambos! jaja... Bara det är ju superspännande! Sätt mig inte ihop med 8 hysteriska förstagångsmammor bara snälla Elisabeth!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Föresten...

Från att ha vägt 92 kilo! ( ja det stämmer, pappa!)
Så väger jag nu 77!
Många kilo kvar till mitt mål 68! (Eller ett par byxor som jag har i gaderoben som jag ska i!!)
Men jag går neråt och sen förra vägningen har jag tappat 2 kilo!
Heja amningen!

Jag vägde runt 71 när jag blev gravid!

Hur är det med tuttiluttisarna? blir dom mindre när man slutar amma?

Kommentarer
Postat av: Jennie(Ludde)

Vad fick hon för dom idag då?? Växer hon enligt kurvan? ler

2008-08-13 @ 15:48:31
URL: http://jenniesbollplank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0