Bäbisbesök!

Igår var Jessicka och Nellie här! Jag hann baka en plommonkaka innan dom kom! Sockerkaka med finhackad plommon i! Känndes B att inte ha nått att bjuda på! Jag börjar bli rätt haj på sockerkaka nu, annat är det med bullar! Sist jag gav mig på det så jäste dom inte, inte ens i ugnen reste dom på sig! När jag tog ut dom var dom helt stenhårda, så två stora brickor fick hönorna smaska på! T hade med sig brickan ut när han skulle bli hämtad för att åka och jobba, och hans jobbarkompisar bara gapa av förvåning när han slängde in alla i deras ögon nybakade bullar till hönorna! haha.





mmmmmmmums!



Härlig bild! När Ella och Nellie säjer hejdå till varann!



Blev väldigt glad över denna fina hösttröja som Jess hade med sig till Ella! Kolla in mönstret! Rätt lustigt när jag beställt exakt lika dant några timmar innan! Tröjan är från Lindex.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Den finns i helbrunt med vita moln och gröna detaljer också, jag är lite inne på att köpa den! Jättefin och fleece kommer ju absolut komma till användning i höst på dagis! =)

2008-08-05 @ 12:49:14
URL: http://elvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Lina

Gör det, den är verkligen hur fin som helst! Passa på innan den blir slutsåld bara! It´s a keeper. Längtar till hösten!

2008-08-05 @ 14:05:57
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0