Älskar...



mitt nya nagellack! Snyggt nu till hösten! Fast idag är det väldigt soligt och väldigt varmt ute fast kl är bara 8! Inte så höstigt med andra ord! Ska in på mammagrupp idag kl 13.20 nått och bara en sånn sak kan ju vara spännande... ska se om jag kan leka lite papparazi! Sen tror jag husmusen ville ha med oss på en Bowling ikväll! Hade så gärna velat klå T så det skriker om det... men jag är lite orolig över mina naglar... Får skylla på det om det går åt fanders!




Gårdagens fynd var denna väska som ser helt galet guldig ut på bilden, men jag lovar att den är mörkt mörkt brun! 149 kr på H&M! 10 % rabatt var det med... Cloetta sponsrade H&Ms clubbdagar i aug. Jag fick en Pollypåse!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Den ser väldigt guldig ut ja!

2008-08-29 @ 09:16:59
URL: http://thelindbloms.blogg.se/
Postat av: Michaela

Hahaha jag tror jag har exakt samma nagellack på mig! Depend nr 103 heter mitt iaf, är det inte samma så är det ruggigt lika! =)



Jag vill också vara med i tävlingen, så klart!

Mitt favoritinlägg är ju självklart förlossningsberättelsen. Din lycka strålar genom och man blev såå glad för din skull! =)

Vore roligt med mer husbilder, ni verkar ha det så fint hemma!

2008-08-29 @ 12:29:22
URL: http://elvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0