Lördag och 10 veckor kvar!


                      image100


Och sol... T och hans polare är ute och murar på grunden... wee jag har nästan en torpargrund! Man kan nästan se sovrummet nu! Vilken tur dom har med vädret! Själv har jag storstädathuset mitt! Tvättat och diskat! Känner mig nästan lika duktig som grabbarna där ute!

Igår var  vi och hälsade på Björn & Johanna och lilla nyfödda Clara... Tommy höll henne och blev kär som han uttryckte det! Hon var bara 3 veckor gammal och ursöt! Björn och Johanna bygger också hus, fast ett helt hus! Så man kan säja att vi är grannar för dom bygger i Tångaberg. Hade med en liten Hello Kittyklänning till Clara.... ursöt! Tänk om man själv får köpa små miniklänningar sen! Tycker bäbisen kan komma ut snart... fast det är 10 veckor kvar! Så det är väl bäst den stannar kvar och växer till sig! Längtar tills jag får sätta på bäbben en sån där söt nyfödd bäbisblöja och snosa in mig,åååå längtar! MAgen har börjat växa lite mer nu, ska se om T kan få till en bild på mig och magen...så ni får se!

En helt annan sak! Visste ni om man plockade egna musslor i Sverige tex blåmusslor så måste man kolla upp så att dom inte är giftiga av blåalger, och då kan man ringa ett nummer som typ har jour (för det är viktigt att berätta var man plockat musslorna)... hade ni en anning om detta? Karin på mitt jobb berättade att hon brukade plocka och ringa till fröken mussla, jag skojar inte!!! Fröken mussla heter tjänsten! Jag frågade om det inte var hennes gynekolog hon menade om man ska ringa in och fråga om den är dålig eller inte.. Googlade och hittade fan tantalantan-fröken mussla! Så nu vet ni det!

Undrar om det finns nått jour nummer för fröken svamp som jag kan ringa till hösten!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Du e säker på att det inte var 1 april när hon berättade detta eller?

2008-04-07 @ 21:13:10
Postat av: Lina

Nej det var ju inte det... hade vart rätt skit om jag gick på den!
Men finns faktiskt sidor på nätet med tantans nummer.

2008-04-08 @ 11:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0