61 dagar kvar!

                       image132

Magen reser sig för varje dag nu! Alltså jag får plats med mindre mat, men äter endå en normal portion. Dumt! E så sjukt mätt! Tror att bebisen kommer bli en liten räka... Jag äter räkor hela tiden, Snappiesrullar, Blådörren räksallader och räckbaguetter från fiskeexporten! 

Idag ser jag höggravid ut och igår så svullna mitt ena ben (ankel) upp och mätte 4 cm större än det andra som såg helt normalt ut! ( bild kommer) Det var inte så läckert! T undrade när han skulle få sin Lina tillbaka! När han såg mig bakifrån igår. Håll käften sa jag!  Han undrade hur mina ben helt plötsligt kunde ta form enligt Gunnel 85 år! Han ska vara glad att jag inte har fått åderbrock, det har jag hört folk som får! Mina är bara gropiga och uppsvullna!



Ha en bra Torsdag, kära bloggläsare! 

Ps: Vi har täckt halva taket hemma nu så om det ska regna så får det göra det lite lokalt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0