Vårt nya projekt!

Vi kunde inte låta bli att köpa ett hus i Värmland! Vi såg det på Hemnet och jag föll pladaskt och efter ett tag även min kära sambo, när jag berättade om jakten utanför dörren. Så nu så fort vi har tid så åker vi upp på helgerna och bara myser och grejjar med nya huset som vi ska ha som sommar och hösthus på helger och lediga dagar. Hela huset är totalt utblåst innuti så vi får börja helt från början med kök och toalett. Men det gillar ju vi!

Här kommer litet smakprov på huset.
 



85 kvm hus, nu med ny ytterdörr




Det finns en del att göra i det blivande köket.



Panel i hallen/trappan upp till våning två.



Nere vid sjön, ljuvligt!



Första rummet klart, här blir vardagsrum med kamin

Vi är så glada över vår nya pärla! Här ska jag strosa i skogen och plocka svamp och göra saft och lingonsylt.



Kommentarer
Postat av: Josefina

Vilket underbart litet torp!

Lyllo er !!!! Men hur ska ni hinna/orka med allt...

2010-10-07 @ 20:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0