Imorgon börjar allvaret som mamma brukar säga...

nästan iallafall, Ella ska lämnas på dagis redan 7.45 och sen hämtas klockan två. Sen har jag två val. Åka hem och städa som man alldrig kan göra för mycket eller sätta mig ner vid skrivbordet och rita. Suget efter att måla har smygit sig på nu ett tag. Det är väl hösten som grepet tag i mig kanske. Det kommer bli konstigt att ställa om sig från att ha varit hemma i 1 ½ år med världens bästa unge till att nu lämna världens bästa unge på dagis och vara bara jag. Tur man ska börja jobba med världens bästa jobb då så man inte hinner tänka på så mycket annat än sina kunder. Sketkul ska det bli och jag känner mig laddad. (har föresten skickat lite inspiration Karin till dig och Louise)

Kommer få gå och lägga mig i tid idag och antagligen kommer jag vara supertrött bara för jag satt mitt mobillarm för första gången på 1 ½ år elelr så är det en förkylning som spökar. Ska berätta något konstigt...Sen i måndags har jag haft ont i min tunga, upplevt den svullen och att det kliat i den. Haft svårt att känna smaker också. Haft lite ont i halsen och nu är jag tät. I fredags natt vakande jag av att jag tycket tungan hade svullnat och att jag hade svårt att andas. Började googla där mitt i natten och fick känslan av att det var nog bra att ringa in till sjukvårdsupplysningen. Det gjorde jag ett dygn senare och dom tycket jag absolut skulel åka in direkt. Jag tycket inte att jag hade ont längre ;) Förstöra en barnfri lördag med at tsitta på primärvården för något så befängt som kli på tungan. Det jag nu tror är at tdet är en biverkning från mina sprutor. Borde kanske ta upp detta för min läkare med risk att vi måste avbryta det här mystiska labbtester som dom gör på mig. Anatglien har jag fått en allrgichock, den man helst ska undvika...

Det är alltid något skumt med mig om jag får aj någonstanns.. aällan något normalt som huvudvärk eller snorig näsa... nej jag har alla andra konstia symtom.

Vi får se vad det blir av det. Ni märker kanske att lilla Lina är själv i kväll och inte har någon att tjöta hål i skallen på.






                                                                      Ny kalander check!


Kommentarer
Postat av: L-L

TACK snälla goa för dina värmande ord på bloggen, åh vad kul att höra att både jag och bloggen har utvecklats, jag måste nog ta och kika lite på gamla inlägg. TACK ännu en gång goa du!!!



Hoppas att du kommer till rätta med din tunga,låter ju inte kul om det är allergi mot sprutor.



Ha det bra!

Kram L-L

2009-10-11 @ 22:11:36
URL: http://www.vitanyanser.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0