Vad ska vi göra idag?

Trodde det skulle vara lite sämre väder idag så jag kunde göra av med lite ägg på muffinsbak men tji fick jag. Ella har kört runt sin vagn här hemma sen T åkte till jobbet kvart i sju. Att det kan vara vara kul men det tycker hon. Hon har ju bara kört i en timme typ. Igår gjorde vi två fina fynd i Veddige som annars är rätt kass. Har inte riktigt bestämt var och hur jag ska göra med den ena bara så bild får vänta. Men annars är våren en bra tid att springa på loppis. Folk rensar och röjer och skänker bort sakerför att få plats med sommaren. Sen brukar dom flesta loppisarna öppna för alla sommargäster. Så håll utkik.

Nu får jag stiga upp och fixa lite sen ska jag nog se vad Farmor & Farfar gör en dag som denna. Började packa lite för resan igår också eller la allt jag hade fått ihop i en resväska, den är nu full. Bara med Ella saker, det enda som ligger i den som är mitt och T.s är våra handdukar. Så vi får snällt dela resväska. Kommer bli två fulla handbagage känner jag redan nu.

På Torsdag ska jag till Göteborg med jobbet! Kommer bli asball.

Nä nu får jag upp och ge djuren mat och kolla om det kommit fler pippis.



fram och tillbaka... Det tar ju stopp ibland och då måste jag springa dit och vända vagnen innan Ellas tålamod tar slut. Träning för oss båda alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0