Till doktorn...

och ta sprutor ska vi idag. Båda två. Hoppas lillskruttan inte får ont bara, men i vår famil jär det T som är crybaby när det kommer till sprutor. Han hatar det. jag är ju ganska härdad efter alla mina allergisprutor. Däremot tandläkaren är tycker jag är läskig.

Strax kommer Anna och Teo och leker lite. Ella har somnat så gott i sin vagn så hon kommer vara superpigg sen och kommer bli glatt överaskad när Teo är här när hon vaknar. Idag ska sista gräsmattan sås, får se till att hinna med det innan jag åker in till stan. Eller så kanske jag kan göra det när mamma kommer ut ikväll. T ska jobba hela kvällen så jag och mamma ska nog laga nått gott att äta.

Nu ska jag byta kattsanden och diska lite innan vi får gäster.

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0