Ett viktigt meddelande...

T läste bloggen igår och blev helt till sig när han läste att vi ska ha en traktor i trädgården som ska gräva här. DU kan ju inte skriva att vi ska ha en traktor, vem fan har en traktor som gräver... INGEN. Hur oseriöst låter inte det? Man har grävmaskiner i sina trädgårdar... Det är en JÄVLA skillnad Lina. 

Jaja DET förstår jag ju, gör jag ju. 

Så om någon känner som T att jag var ute och cyklade när jag missade skillanden mellan traktor och grävmaskin så ber jag så hemskt mycket om ursäkt. Hoppas ingen har tagit illa vid sig. 

Jag ska ju ändå kunna sånnt där nu eller? Kan man ju tycka. Kan man ju. 

Kommentarer
Postat av: Lina A

Jag blev ärligt talat väldigt illa berörd.

Tänkte ringt Tommy igår för att diskutera det men hann inte.Skönt att det löste sig av sig självt.

2009-03-20 @ 11:49:43
Postat av: Anonym

Men Lina då!! sätt en traktor och en grävmaskin framför Ella så kan hon lätt tala om vilken som är vilken... =)



Puss

2009-03-20 @ 12:52:33
Postat av: Jennie

Jo jag tänkte väldigt mycket på detta! Och tog lite illa vid mig.

2009-03-20 @ 22:44:00
URL: http://thelindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0