Inte på hugget!

Men ser fram emot helgen... Denna veckan har varit trött! Jag har mest sovit så fort jag fått chansen. Förkylningen är bättre men magen krånglar fortfarande. Tror jag drog med mig något hem från Tunisien. Skulle gissa på att det var den där Wrappen på flygplanet för T är lika skum i magen och vi har inte ätit något samma den sista dagen. Eller så är det bara svårt för magen att anpassa sig till svensk mat igen. Jag mår mest illa hela tiden och har ingen matlust. Jag som alltid kan äta allt annars.

Känner mig lite piggare idag och ska ta mig in och handla på Hajen innan alla andra också ska det. Imorgon är det midsommar och det ska firas i Norra Näs med min och T:S familj. Kommer bli superkul. Min famil ska ordna lekar och jag ska komma på något bra pris. Tror det blir en vinstkorg med smått och gott.

På midsommar morgon är det tradition med hummerfrukost, det är typ årets höjdpunkt men nu är det inte alls lockande. Hoppas jag mår bättre imorgon för JAG har längtat som sjutton på det här. typiskt också.

Idag blir det en jakt efter jordgubbar till 23 personer. Det blev vår uppgift att fixa till midsommar. Känner att jag måste ge mig iväg och börja leta nu.

Har ni någon kul lek som ni kan tipsa om så vill jag ha den! Tänkte köra tre lag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0