Veckan i bilder...



Ella har haft sin första Fajt med Leo. Leo gick segrande ut. Men han visste iof inte att han skulle bli påhoppad när han försökte få lite skönhetssömn.

Linne från PoP... Kunde inte motstå Michaela... ;) Köpte 3 år strl och den sitter super bra, lite lång kanske.




Majsplättar med sallad och Keso. Värsta bästa!




Ikeashopping. Ny blöjhink att ha utanför dörren, miniglas i plast till Ella. Rullgardiner och servetter för dukning. Den stora rullen är papper att spänna över bordet och Michelangelo vill rita med krita.



Tårtkalas hemma hos Ts Morfar. Det första jag såg när jag kom dit var att han hade färglada glas och inte vilka som helst!!! Strict av Bengt Orup från 1950-talet. Dom är värda riktigt mycket idag. Dom har alla barn druckit ur under alla år. Jag berättade att det kanske han skulle sluta med och istället se dom som finservisen numera. 300 kr glaset ligger dom på om inte mer. Han hade 12 st. Jag vågade knappt dricka ur mitt glas, jag fick ett lila.



5600 kr gick dom här på Stockholmsauktionsverk.





Kommentarer
Postat av: Charlotte

Vilka fina ögon Ella har! (och du med för den delen...) Albin har oxå tokblå ögon medans hans pappa är brunögd, hur hänger det i hop, jag var så säker på att få ett brunögt barn?

2009-07-08 @ 07:10:28
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0