Vi har tagigt bort kylskåpet





och flyttat det till ett annat ställe. Så för att dölja hålet som blev så sydde jag ett draperi av tyg jag hade här hemma. Vilken tur jag hade att tyget passade så bra ihop med den svåra färgen ljusgult. Detta är bara en tillfällig lösning fetersom vi sparar ihop till en diskmaskin som ska stå där istället.

Ja och vi har levt utan diskmaskin lika länge... eller jag har iallafall ;)
Men nu är det dax för det också haha

Nu i vinter har vi tänkt att det är kökets tur att få sig en makeover. Men vi gillar våra köksluckor så dom kommer vi antagligen bara lacka om till vitt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Gud vilket vackert hem du verkar ha. Får verkligen massor av inspiration. Behöver sätta upp ett skynke/draperi där vår icke-existerande diskmaskin ska stå, men vet inte vart jag kan köpa själva "linan" att spänna upp tyget på? vet ju inte ens vad det heter, så svårt att googla. hade varit tacksam om du kunde hjälpa mig. tack på förhand. Kram jenny

2010-11-21 @ 21:21:26
URL: http://pussjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0