Husmusen är här...

och grejar i trädgården med oss. Jag ska strax mata Ella med lite gröt och sen ska vi ta på oss overallen och gå ut och titta på... Det är jag och Ella ganska bra på att göra. Ella har lite ont faktiskt i sin tandrad för det kommer en ny tand där uppe. Inte en framtand som man brukar få efter huggisarna där nere utan en sidotand min lilla vampyria. Jag har nog lite ont i nacken fortfarande så det blir nog bäst att titta på tror jag bestämt. På sin höjd ta in äggen från hönsgården. 6 ägg eller fler om dagen och jag känner pressen att ta tag i bakandet. Får tokbaka en dag och frysa ner.

Ella har precis slängt ut hela min sminkväska på golvet och sitter och leker med ett läppglans. Annars brukar rougeborsten vara kul... när man sen ska använda den är den sådär lagom fuktig att rougen fastnar på kinden och fular till det. Bra att kunna skylla på Ella när man missat med rougen eller hur.


I förrgår fick våra kompisar Peter och Emma en liten Olivia 2900 g stor. Grattis till er lilla tjej.

Kommentarer
Postat av: Sara Larsson

Tycker du gör helt rätt i att bara titta på.. =)



ta en solstol o njut av solen mitt framför arbetarna.. asg

2009-04-06 @ 14:04:34
URL: http://zzarazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0