Förberedelser...



Imorgon ska jag och mamma till kyrkstugan och börja duka upp för dopgästerna! Vi ska ha hösttema på bordet så vi har köpt fina pumpor och plockat höstlöv. Kaffekoppar och fat ska fram och stol och bord ska ställas ut så alla får plats! Alla som fått inbjudan har tackat ja, även många i T:s släkt som bor långt bort kommer. Riktigt kul! Prästen frågade hur många vi blir och jag sa 35, -oj oj oj då blir vi full kyrka! Ska faktiskt bli lite mysigt att gå till kyrkan mycket för att prästen var så charmig... Provade föresten min dopklänning alltså den jag ska ha på mig! Den har tydligen också krymp bara genom att hänga på galgen...mystiskt. jaja det är inte mycket att göra...jag får helt enkelt inte böja mig.... speciellt inte i kyrkan!

Köpte ett rosa band till Ellas dopklänning idag!

Nu är det bara kvar att fixa doptårta och meddela gudfadern om den lilla texten! Sen är jag redo för dop!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Vi ses imån! Jag ska spara lite plats för tårtan...i magen alltså :-)

2008-09-27 @ 08:03:16
URL: http://thelindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0