Lite bilder från tiden innan bloggen!


Gick igenom min dator nu på morgonen och hittade massa bilder från tiden innan jag bloggade! Tänkte det kanske ni ville se! Man blir ju helt nostalgisk när man ser några av dom! Vissa är inte så längesen men mycket bra har hänt på lite tid för mig och det har jag ju dokumenterat i min lilla blogg! Här kommer alltså lite bilder från tiden före...





Här är jag 2004! Första dagen på min utbildning i Göteborg! Det var en overklig dag när jag fick pappret att jag blev antagen och tack vare den 2-åriga utbildningen så har massa spännande dörrar öppnats! Gina Tricotlinne var inne och här hade jag precis fått mina glasögon minns jag... efter flera år med "jag-har-inte-så-dålig-syn-tänk" Nu kan jag inte leva utan dom och har dom på varje dag! Här minns jag att jag inte var bekväm i dom och tog av dom innan bilden togs...



Är iväg och åker skidor med tjejerna och kollegor från förra jobbet! Jag hade inte åkt skidor på fler flera år och var väldigt ringrostig! Men så kul det var! Vi lagade mat ihop och hade tre härliga dagar i Branäs! Den här kvällen sminkade jag några av tjejerna en av dom var Carro som är med på bilden! Tycker hon blev skitsnygg med sotiga ögon! Detta är vintern 2007!





Samma skidresa och jag är rätt så go och mör efter två dagars skidåkning! Här är på en afterski och jag vettekatten om jag kännde mina egna ben! När jag blir trött så syns mitt märke på kinden väldigt tydligt! Ser att det är rätt framträdande här haha!


Roadtrip 2005, med stopp i Lysekil! Jag får syn på den här och måste posera! Jag och min dille på hajar...




2003 Kajsa och jag i en busskur i Lund... Vi är jätte bakis och ska ta tåget till London! Vi ska på Nyårsfest!




Roadtripen 2005, vi bodde i en gammal Volvo! Här står vi parkerade på Långholmen i Stockholm! Klänningen har svärmor fått för den har växt ur mig! Den var jag riktigt snygg i!



Jag och Elin sommaren 2007! Vi har förfest och ska strax ut en sväng på stan!
2007 västens år!



Min 25-års fest, Gansterfest! alla var kädda och inspirerade av 50-talet! T i förgrunden med sitt avsågade hagelgevär i plast! Vi käkade Chiliconcarne och hade Italiensk buffé! Bordsplaceringen bestod av ett kort på en kändis...För att lära känna varann skulle man leta upp kändisens partner och på såsätt hitta sin bordskavaljer för kvällen! På bordet stod vinflaskor med ljus i och runt låg spelkort från en gammal kortlek! Allt för att få in känslan av real gangstar party!





Jag och Emil! Notera min vågiga lugg! Alla killar var så fina med sina hängslen och hattar! Tjejerna hade coctailklänningar och mycket spets! Min klänning hittade jag på Asos och boan fick jag nog låna av någon snäll!



Midsommar 2007 Ludde och jag har precis kommit och smuttar på vinet! Det smuttades inte sen om jag säger så! En galen kväll och riktigt rolig! På natten blåste det och hela tältet välte och ingen hade väl tänkt på att städa direkt så när läjetsborna skulle gå sin promenad dagen efter midsommar... log nog många mot trädgården vi partajat i! Det såg ut som fan! Måsar och sill, platsglas och systemetpåsar överallt... stolar och bord på fel ställe! Det pratas fortfarande om den där midsommarfesten i läjet då "det syntes att det vart fest"



Julen 2006 firades på Gran Canaria! Mamma hade packat ner glögg och russin! Av T hade jag fått låna en liten gran med ljusslinga som jag hade packat ner till min mors förtjusning! Vi hade köpt lite paket som vi delade ut ihop med Arne Weisse som fortfarande var julvärd! Hotellet sände svt 24 När Kalle Anka var kl 3 då låg jag vid hotellets pool istället!



Så typiskt svenskt! Julen ska med vart man än åker! I ipoden hade vi Julsånger! Jan-Erik hade köpt högtalare på dagen så vi kom riktigt i stämning! mamma hade lagat fläskfilé med champinjoner! Skulle kunna tänka mig att fira jul utomlands igen! Det var inte så dumt!





Jag avslutar med en fin bild på mina föräldrar! Tack för att ni finns!



Kommentarer
Postat av: Michaela

Vad roligt att se! Och värsta puman du var på första bilden då! ;)

Jag hatar att vara med på kort så det finns inte många bilder på mig, speciellt inte några år gamla.. Trist nu i efterhand, hade varit kul att se!

2008-11-20 @ 13:33:05
URL: http://elvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Jennie

Härliga bilder =) gigantiskt stora bröst jag hade förra året!!

2008-11-20 @ 13:47:24
URL: http://jenniesbollplank.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha välkommen in i gänget! eller ut, beror på hur man ser det!

2008-11-20 @ 14:38:33
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/
Postat av: zzara

hahaha jag undrar vart dina bröst är på första bilden!! skitsnygg vart du där iaf....



apropå alkoholsuget så tycker jag det är dags att sluta amma nu.. På tiden kanske =) så en fylla kan nalkas snart..

2008-11-20 @ 20:37:21
URL: http://zzarazz.blogg.se/
Postat av: Lina

Mina bröst ja du dom är borta på den bilden... ser jag! Nu är det också min favoritbild!



Jag ska amma en liten stund till! Sen så ska jag ha mig en rackabajjsare! eller två!

2008-11-20 @ 20:43:19
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0