Bf + någonting...

9 om vi ska räkna! 41+ 2 Den 23 idag! Kanske ska satsa på att få den 1/7. Det är väl bara 7 dagar kvar dit?
7 dagar är ju som en fis i rymden... Det jobbigaste är inte att bära runt på bäsen utan att man blir ju nästan knäpp av att inte känna något. ( jo jag vet att jag kommer ångra att jag säjer det nu) men ni fattar! Sover som en stock på natten, äter normalt, grejar och fixar. Det betyder att dom inte kommer sätta igång mig! För mår jag och bäse bra så kommer dom inte göra ett skit.. om 5 dagar är jag i V 42. antagligen lite större än störst! Tur att man haft lite extra spänst i huden innan man gav sig in i graviditeten. Så man har att ta av nu :D.

Läste någonstanns att  färsk annanas ska få fart på det! Hur sjukt det än låter så kommer jag testa det! Äter ju ändå upp all Varbergs persikor som det e nu endå!

Kommer på knäppa saker som att nu måste jag få betalt mina räkningar... och storstädningen här hemma.. jo den får göras om, gör iof ingenting!

Det enda possetiva med att gå över är att T får mer tid att hinna klart! Och när jag förhoppningsvis ligger på BB, ska han ta upp hålet "dörren" mellan den nya delen och den gamla delen av huset! Så vi kan flytta in i det nya sen!

Kvar att göra nu är att elektriken ska sätta in elen, klinker och värmeslinger ska in i hallen och ytterdörren ska hämtas och två tapeter ska upp, en dyr och en lite billigare ;) !
Sen har vi dubbelt så stort! Bebisrummet blev klart igår! SÅ FATTA VINKEN! nu unge!

Ha en bra måndag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Alltså det är ju verkligen inte mycket kvar nu! På utbygget alltså! Tänk så skönt när det e klart!

2008-06-23 @ 11:04:37
URL: http://thelindbloms.blogg.se/
Postat av: Michaela

Jag bor på en ö, dagen innan förlossningen tog vi ett varv i bilen runt hela ön. Vi var fem stycken som trängde in oss. Jag, svärmor och ungens faster klämde in oss i baksätet. Sen for vi runt, runt på små grusvägar och guppiga backar. Dagen efter är han född. ;)

Vet ju inte om bilturen hade något med det att göra, men jag hade så ont i magen när vi klev ur på parkeringen hemma att jag inte kunde gå upprätt. Och han kom ju 12 dagar före BF.. Jag vill tro att bilturen hade något att göra med det iaf. ;)

Testa!

2008-06-23 @ 12:32:37
URL: http://elvinsmamma.blogg.se/
Postat av: crazyangel

Oj de där med annanas ska prova när de närmar sig oxå. Vägrar gå över. Vill helst ha tidigare, ruggit less på detta nu :P Håller tummarna för att det kommer igång för dejsnart och att allt går bra :)

2008-06-23 @ 21:35:26
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0