Härliga målardag!

Idag har vi målat hela dagen, eller jag har inte målat jättemycket men T har! Imorgon ska vi börja klä huset med våra nya fina vita brädor! Jippie! Solen har stekt och vi har nog dödat ett 15 tal getingar, T dödade en genom att nästan svälja den och sen låta den sticka honom på läppen! Så kan man också göra! Mig rör dom inte, måste vara hans Hugo Boss parfym med Deo som dom går igång på!

Nu ska vi ner till Läjet och äta varsin god Pizza, jag ska lätt ha en Jannes, favorit!

Återkommer med lite härliga bilder från grillkvällen igår!

Men som sagt nu är jag för hungrig för att göra någonting annat...

Köss



Färg från Colorama såklart!

Kommentarer
Postat av: Zzara

hoppas pizzan var god trots att de inte var jag som baka den.... puss puss

2008-07-31 @ 22:47:04
Postat av: Lina

Gumman, det blir den aldrig! Ditt glasögonfodral ligger i kiorren. puss

2008-08-01 @ 07:03:21
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0