Lite fynd har det blivit


Under min ofrivilliga bloggpause har jag dämpat min sorg med att leta guld. varje onsdag åker jag och Elin runt och gör loppisar. Jag har hittat lite saker som jag lagt ut på Tradera t ex den oranga burken av Al & Lena Eklund som jag köpte för 10 kr och som gick för 350 kr. Kaffekopparna från Vereco för 10 kr st är miná favoritfynd och dom ska jag behålla själv. Medecinburken var rätt smutsig när jag hittade den men med lite vatten och tvål så fick den flytta in i badrummet och förvarar nu bomull och topps. Vad betyder Borax? Kanske borde kolla upp det. 1 1/2 Liter kannan i plast gör mig varm i hjärtat och kostade 5 kr. jag är för svag för måttenheter, men så fin nu till jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0