Måndagsregn, men vi har ett vitt hus!

Igår satt jag uppe och kolla på North Country. Längesen jag såg en film helt! som faktiskt var helt okej. Blir nästan lite sugen att ta bilen in till stan och hyra lite film. Men har lite att greja med här hemma först. Vaknade av att det regnade hysteriskt. Vi har (tror det heter utskjut) under taken som gör att vi inte får regn på fönstrerna, lite synd för jag älskar smattret. Men jag och Ella låg och drog oss till kl 9 idag. myspys. T gick upp kl 6 för två dagar nu ska han jobba! i detta regn, stackarn. Ikväll ska vi nog fortsätta med att sätta upp klädsel på huset, det ser verkligen ut som ett helt annat hus nu... ska strax ge er en bild. Hoppas vädret blir bättre för senare ikväll ska vi hämta mina sista möbler från lägenheten... Ska bli så skönt att få ha alla sina saker på en och samma plats! Men det konstiga är att så som jag har rensat så är det faktiskt inte mycket saker som jag har kvar, har jag kommit fram till. Väldigt skönt. Igår fick jag målat min gröna stol också, en målning till sen kan den flytta in. Tack alla som är här och hjälper oss måla och greja! Ni är så snälla och väderfulla fär oss! ♥



Hejdå gulfula hus!



Duktiga snickare!



Tada, ser ni skillnaden!



KladdLina har varit i farten, men bra blev det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0