Slappardag

Ella har precis somnat och jag passar på att blogga lite. La ner henne och utan gråt och gnäll så förstod hon att nu var det dags för en powernap. Underbara sketunge. Ska ta mig en an världen största tvätthög med kläder som ska vikas och hängas upp. Antagligen efter lite lunch bestående av köttbullar och makaroner. Hoppas hon är sugen på det när hon vaknar. Annars är det lugnt här idag. Var hos mamma igår kväll och gick igenom alla gamla barnkläder och packa ner dom fint i en låda på henns vind. En del kläder tänkte jag lägga ut på Tradera och får sponsra nya kläder till Ella, framförallt skor som är lite dyrare. Känner att någon anna kan ha användning för dom än att dom ligger där uppe och jag ändå inte skulle använda dom om det skulle bli fler bäbisar i framtiden. Man kan ju inte spara på allt. Så igår fota jag och vägde påsarna och förhoppningsvis komemr dom ut på söndag.
Sålde för et ttag sen mina Nestléettiketter på Tradera och fick in 300 kr på dom det var 190 poäng. Dom ska jag förvalta idag när vi åker till Gekås.

Föresten har ni inte sett slumdog Millionar så gör det! Annorlunda film än man brukar se och ett possetivt annorlunda menar jag då.


Kram hoppas ni har en bra vecka där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0