Sol...

är det sol i två dagar till så kan grävkillen komma och hugga in i vår trädgärd. Risen är att han sätter sig fast med traktorn om inte det har torkat upp riktigt. Känns sådär kul om det skulle hända. Vi har börjar lägga ut lite sten i trädgården och jag bara längtar tills det börjar ta form och man kan gå ut och sätta sig och framförallt leka på en gräsmatta. Nu är allt bara jord och lera. Så ser ni mig i gummistövlar så vet ni varför och jag lär ju få ha dom sen med när vi påbörjat här. Hejja dränering.

Ella är som alla andra förkyld och snorig och har svårt att sova gott på natten, matlusten är inte så bra heller och jag själv känner mig trött. Somnade brevid henne innan efter 40 minuters gnäll och skriik. Helt slut. Så när Ella är friskare och jag piggare så blir det mer inlägg här.

Min mamma fyller tadaaa 60 år nu den 22 mars och jag spånar här hemma på vad hon ska få för något. Senare i eftermiddag ska vi åka kolla på en "sak". Nu tycker jag det luktar lite skumt här runt mina ben... hm kan det vara någon som bakat en kaka till mig? 
 




Ella i sin fina PoP-kofta som är perfekt nu på vårkanten.





Kommentarer
Postat av: vintageretroprinsessa

Kikar in och önskar er krya på er

Ha det finast

2009-03-18 @ 16:20:35
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Michaela

Finaste koftan då! Det är så kul att se hon i finkläderna! =D

2009-03-18 @ 16:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0