En bricka full med gottis!


Hon är inte bara lik sin far hon är som sin far! Kolla blicken och fingertekniken. Till och med handen på knät skvallar om vem som är hennes pappa. Idag har det varit BVC-besök och Ella väger nu 7.7 kg och är 66 cm lång. Hon fick träffa en läkare idag som kollade så allt följde utvecklingen och det var inga problem alls. Läkaren tyckte hon var väldigt stadig och duktig som kunde sitta så bra själv. Mamma stolt :D Nästa besök är när hon 8 månader.

Imorgon är det Ellas mamma som ska till Farbror doktorn eller rättare sagt Farbror Fatah! Han ska sticka nålar i armen och kolla vad för allergier som gäckar i kroppen. Jag ska göra ett så kallat pricktest! Mycket spännande. Utifrån det och resultatet får jag min dom om det blir sprutor i 3 år eller inte. Vet inte vad jag hoppas på. Ska se om jag kan smuggla med kameran in. Mamma ska med och ta hand om Ella under tiden... för jag tror man måste sitta still... Och sen minns jag att man absolut inte får klia... och när man är allergisk så kliar det nått fruktansvärt. Måste lägga band på mig själv.

Berättar mer imorgon om hur det hela gick, kanske får ni se en bild eller två också.


Kommentarer
Postat av: Lina

Det måste vara något speciellt för Gry älskar också ölburkar (eller egentligen alla sånna burkar, undrar om det är formen eler att de glänser så fint) och snusdosor. Knasigt. Läskigt med sprutor... Åkte du till ge-kås?

2009-01-08 @ 14:43:43
URL: http://linagson.blogspot.com
Postat av: Jennie

Tänk denna bilden om 15 år, då skrattar du kanske inte! :-)



VÄLDIGT lik pappa och faster tycker jag!

2009-01-08 @ 22:24:36
URL: http://thelindbloms.blogg.se/
Postat av: Lina

Måste vara att den glänser, precis som halsband och speciellt örhängen som är roliga att dra i. Nej Gekås får vänta, men åker gärna dit så fort jag har mera pengar! För det måste man ha där :D



Fina bilder du la upp på din blogg, såg att Gry hade en sånn klänning som jag köpte till Ella! Måste testa den på idag, tänk om jag köpt förliten.



Kram

2009-01-09 @ 10:43:37
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0