Godmorgon soliga söndag

Det är lite svårare att gå upp nu med Tv:n i sovrummet. Bra mysigt. Men magen kurrade så fasligt och snabbast frukost blev havregrynsgröt så det har jag ätit nu. Om en stund bestämt kl 13.00 kommer mamma hit och vi ska äta lunch och sen ska hon få hjälpa mig lite med hur jag ska få iordning sovrummet som jag fastnat lite med inredningsmässigt. Min mamma är även en klippa med blommor och blader så hon ska få komma med lite idéer dvs göra lite fina arrangemang runt om i huset.

T och jaktlaget är i Borås och jagar igen... sist hittade dom en sak som T la på flaket på bilen för att se vad den innehöll.... kan ni gissa vad det var? Inte jag heller när jag såg den... men det var BJÖRNBAJS... jisses vilken körv. Jägare är tydligen skitintresserade av just djurbajs ch när man ser en björnbajs på sin jaktmark då är det som att få en trissvinst. En björn borde sova nu så alla jaktgrabbarna var intresserade vad den åt om den hade något spännande att redovisa med sitt bajs... men så långt kom dom inte eftersom T tog med sig skiten hem. Så nu har jag tvingat han att slänga den långt å skogars innan jag närmar mig bilen. Men så sa han att den går bara inte att slänga i vilken skog som helst för tänk den personen som hittar den här i Torpaskogarna... haha han skulle ju inte fatta någhonting. Precis min humor... placera ut den och sätt griller i någons huvud...

Nog pratat om björnbajs. Nu ska jag och Ella hoppa ner och kolla klart på söndagsmorgon... sen röja upp bombnedslaget här hemma. Ikväll ska vi iväg till Björn och Johannas hus som börjar bli klart och så ska vi fika och jag ska knäppa några fina kort. Huset är så Shabby Chict att jag gapar av avundsjuka.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Fick du några bra tips av din mor tro?

2009-01-04 @ 22:43:20
URL: http://thelindbloms.blogg.se/
Postat av: Lina

Nja nåra bra var där! Ska bara få tid och pengar till att hitta och köpa det jag vill ha! Är ute efter fina ljusstakar eller kandelaber!

2009-01-05 @ 12:22:57
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0