Skapa!

Med för lite pengar i börsen och för mycket kreativitet i kroppen blir det att ta fram symaskinen idag! Några julklappar ska produceras som jag tänkt på ett tag! Det dumma är ju att dom som läser är ju dom som ev får den bästa "det är ju tanken som räknas" present dom någonsin skådat! Så vad ni fårse kommer jag visa efter den 24 dec!

Lillan har somnat så gott nu så nu har jag ca  två timmaratt pyssla Brasan är tänd och i magen ligger två mackor av nybakat bröd! Jag är så en lantis nu! Behöver jag säga att jag sitter i trekvartsbyxor i verlourtyg och en förkort TIGER tröja, det är ju endå en Tischa för 400 spänn med klass, det kunde ju vart mitt oranga gekåslinne menar jag... Men så kul ska vi inte ha!
Ska ta mig i kragen... men jag börjar imorgon!

Nu ska jag gasa pedal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0