En glad nyhet!

Redan 2 timmar och 20 min efter mitt första inlägg tycker jag att humöet har blivit mycket bättre!
Klart det hjälper ju att träffa MVC, så man vet att allt är som det ska! Bara hon rör magen så blir den hård av sammandragning! Så hon fick jobba snabbt idag! Men värderna var bra och hjärtljudet låg på 144.

Sen pratade jag med T och han berättade att vi ska äta den årliga hummerfrukosten hos hans föräldrar! Tror ni jag blev glad! Trodde jag skulle missa den! Fast risken finns ju iof fortf. men endå...

Förra året såg det ut såhär, ingen som blir avundsjuk eller så? Lyx med fiskare som svärföräldrar!


   


Tack också för alla fina lyckönskningar! Det känns skönt att ha så många supportrar! Känner lite av det som Ibra gör innan han går in för en landskamp! Och som någon skrev, när jag inte uppdaterat på ett tag då lär ni ju veta vad som är pågång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0