Nu kommer Sara snart hem...



Har hängt i hennes hus hela dagen. T stack iväg en stund nu med bössan i högsta hugg och skulle sätta sig själv på en stubbe. Hur kan det vara så kul det fattar inte jag. Men det är väl som mina loppisar... ibland dyker det upp något. Ella har totaldäckat här efter en heldag med nya leksaker. Speciellt kul är Mossa och Nya, hundarna i huset. Hon skriker helt lyriskt när hon har dom runt sig. Hon gillar djur min tös, ska bli fint sen när hennes far ska berätta vad han gör ute skogen. Jag ska strax betala lite räkningar och sen borde Sara komma hem. Då ska hon få ett litet paket från oss. Hon får den redan nu fast vi stannar till lördag, men det är så vi får stanna tills dess. ;)


Kommentarer
Postat av: Sara

Ni är välkomna att stanna utan paket=)

2009-01-28 @ 19:01:38
Postat av: Lina

Hej hej!!

Kul att du hittar så mkt, jag behöver slösa lite pengar på loppisar tror jag...

Ne Gry har inte fått fler tänder. Hon har sina två huggisar där nere. Men hon har dregglat mkt jättelänge och nu börjar hon bli lite grinig också. Har laddat upp med panodil utifall att det kommer en liten bissing snart!

När åker ni hem igen? Ni ser ut att ha det supermysigt där uppe! Hoppas ni trivs i brandgult (som vi säjer i Tvååker)haha! Akta dej för älgarna också jag har hört att sånna ska vara faliga;)

2009-01-28 @ 22:32:28
URL: http://linagson.blogspot.com
Postat av: Lina

Hej hej!!

Kul att du hittar så mkt, jag behöver slösa lite pengar på loppisar tror jag...

Ne Gry har inte fått fler tänder. Hon har sina två huggisar där nere. Men hon har dregglat mkt jättelänge och nu börjar hon bli lite grinig också. Har laddat upp med panodil utifall att det kommer en liten bissing snart!

När åker ni hem igen? Ni ser ut att ha det supermysigt där uppe! Hoppas ni trivs i brandgult (som vi säjer i Tvååker)haha! Akta dej för älgarna också jag har hört att sånna ska vara faliga;)

2009-01-28 @ 22:33:24
URL: http://linagson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0