Två nätter med barnskriik!

Har vi överlevt nu! Ella har inte riktigt varit på humör. Kl två på natten har hon vaknat och inte riktigt kommit till ro och istället bestämt sig för att köra en operett med oss som publik. Vi har turats om här och jag vet inte om det är tänderna eller hunger som varit problemet. Ett tag trodde vi hon hade magknip så då ville vi inte ge henne mer välling. Men inatt gick vi upp och gjorde en hel flaska som hon slurpa i sig och somna om på, men som räckte fram till halv sex något då det var dax att vakna tyckte hon. Tror det är dags att ställa om från underbara nätter till vakna och vagga bebis till sömn nätter nu.

Så idag vaknade jag av näsblod, det gör jag alltid när jag sovit för lite. Det är ett tecken från min kropp att jag har lite att ta igen. Men vill Ella sova nu? Nej hon vill hellere riva sönder Buffétidningen från Ica och dra stackars katten i örat och svansen.

Nu är klockan snart tolv och jag sitter här som ett spöke och undrar om en orkan dratt förbi Torpa. Ella ska egentligen sova middag men är lycklig till tusen och inte alls trött, hennes mamma däremot ser verkligen fram emot semestern i Linköping som startar fredag kväll, men mer om den sen.



Min lilla snuttfisa!

Kommentarer
Postat av: Ida

haha jajaja nu föll poletten ner!

Såg ju dig på Treativs invigning.

Klart vi är kunder hos er och ni hos oss:)

Ni på Treativ gjorde ju våran jul.

Utan eran gran hade det inte blivit mycket till stämning vill jag lova!



Hade dött för att få sitta i era nya lokaler varje dag......



Kram kram

2009-01-21 @ 11:51:48
URL: http://bida.blogg.se/
Postat av: Ida

soffbordet är köpt på Ellos.se.

Supersmidigt och riktigt bra pris.

Fick det hemlevererat till dörren också vilket inte är helt fel så kika in där.



Har fått massa insipration hos dig nu så på söndag blir det förhoppningsvis auktion.

Tack för det!! :)



2009-01-21 @ 11:54:51
URL: http://bida.blogg.se/
Postat av: Annelie

Guud, hon är ju söt som socker lilltjejen!

2009-01-21 @ 13:33:20
URL: http://annielie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0