Redan torsdag

Gick tiden så här snabbt när man var yngre?  Varför gjorde den inte det? och varför gör den det nu? Det är ju bannemig snart vår igen. Fattar ingenting. Två nätter i rad har Ella lyckats somna kl åtta med vällingsflaskan i munnen. Men sex timmar senare så vaknar hon och vill upp... kommer ta ett tag innan jag vänjer mig. Tycker inte det är särskillt jobbigt för den sömnen tar vi igen på morgonen för vi sover nästan fram till nio. Min lilla skatt, det bästa som finns är att ligga i sängen på morgonen... hämta lite frukost på brickan och värma på lite välling till stumpan... kolla Nyhetsmorgon och bara värma sig under täcket. Helmys.

Idag ska dagen bestå av att packa mammas kappsäck och pappas kappsäck, lillans packades igår. T kommer inte hinna packa idag för jag ska bjuda på en överaskning när han kommer hem men han skulle lätt kunna åkt i bara sina jaktkläder/snickarkläder. Det är hans myskläder nästan enligt honom. Suck! Men det är ju lite kvar att packa såsom vällingsflaskor, extra nappar och snuttisar, matstol och sen ska katten packas ner med sin snutte och mat.
Räkningarna får vi inte glömma får betalas på resande fot! Tänk om vi inte har täckning till 3G-nätet vad gör jag då?

Ikväll ska vi åka till min mor och så ska Ella stanna där medans vi går på bio... Ska strax kolla vilken det blir. Det får nog bli 7-bion och då finns det nog inte mycket att välja på. Vet ju att det är lite Pitt vs Jolie nu på biograferna.
Hinner vi så ska jag se om vi kan åka en sväng on Gamla ting i Spannarp och se om han har nått kul. Men det vet inte T om... inte att vi ska på bio heller...

Vad går på Bio nu som är bra? Vi är inte så kräsna så allt funkar men om har ett val som jag brukar säga så kan man ju ändå välja.

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Jennie

När man va yngre släpade sig tiden fram och nu går den fortare än bara den, det är jag helt övertygad om!! ;) Hoppas ni får en kanonbra resa och att du går ut lite, det räcker ju att du går några varv runt stugan =) puss puss

2009-01-22 @ 12:56:31
URL: http://jenniesbollplank.blogg.se/
Postat av: Jennie

Kommer du ihåg så långt sommarlovet var när man var liten? Det var ju en evighet!!



På tal om din mor så träffade jag henne today.



puss puss

2009-01-22 @ 19:10:50
URL: http://thelindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0