Redan Torsdag

Vad tog veckan vägen. Var uppe tidigt och åt frukost med T som skulle ut och jaga en stund nu på morgonen. Inte konstigt att han hoppar upp så fort klockan ringer, ringde ens klockan imorse?  Att jakt kan vara så roligt! Jag och Ella gick och la oss igen efter en stund och vaknade kl halv tio. Hur skönt som helst. Så nu har hon ätit sin gröt och sitter och leker  titt-ut med plastduken på bordet. Själv lyssnar jag på Winamp och Leila K spelas från datorn. Får mig att tänka på ... Blir sugen på att.... Jaja kanske till helgen. Helt fel låt här ute i vilket fall. Så jag byter till nästa och då hoppar den till Lyckorus med Elin sigvardsson. Så den letade jag fram på You Tube så ni också kan få njuta av den.

Ikväll ska vi bli bjudna på middag i huset och det betyder täckning på mobilen så då ska jag försöka få tag i några av er. Pappa fyller år imorgon så då ska jag sjunga ja må du leva!






Don´t mind the video just listen to the lovely music people.

Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

ja jag håller med, VART TUSAN TOG denna veckan VÄGEN??? fattar nada ;-)

2009-01-29 @ 19:13:52
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Therese

Mmm, den underbara låten hade vi på vårt bröllop, inte många ögon som var torra...



Krams

2009-01-30 @ 08:49:03
URL: http://missgraphic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0