Nattugglan!

klockan är exakt 00.45 och det enda som lyser i Torpa är min laptop och nån stackars bilist som är ute och kör, som man kan ana från motorvägen "mellan åkrarna". Annars är det bara svart. Men det blir väl så med en liten kotte att man tar all tid man kan få till att göra det där man inte annars hinner med... som att läsa, surfa och ta hand om sig själv. Nu vet jag inte hur mycket ta hand om sig själv det är när man lägger sig runt halv ett men endå.

Har iallafall hittat ett recept jag ska bjuda Jill på, på tisdag då vi ska powerwalka Varberg. Det e min tur att kocka då, fast i hennes kök ;) Imorgon ska jag också laga mat fast bara till T, för han går här och målar. I morgon ska vi påbörja matsalstaket för nu är nämligen vardagsrummet klart! Men ni ska få se det i sin helhet. Då tänkte jag att jag skulle hjälpa till också, idag hade jag faktiskt ingen lust, roligare att städa i gaderoben :D

Nu vill bara ugglan göra en sak innan jag trycker på off-knappen. Och det är att ge en stort puss till mina vänner för att ni är helt underbara. Tack för att ni finns, tänker på mig och min lilla familj och följer vårt liv på bloggen varje dag. Ni vet vilka ni är! >PUSS<

Nu ska jag krypa ner mellan storfis, mellanfis och lillfis vi hörs igen imorgon.


Kommentarer
Postat av: Sara Larsson

En stor puss till dig med Lina!! En helt underbar person.... =)

2009-01-16 @ 11:49:40
URL: http://zzarazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0